انتشار فراخوان حمایت از برنامه‌های قرآنی تشکل‌های مردمی و مساجد

انتشار فراخوان حمایت از برنامه‌های قرآنی تشکل‌های مردمی و مساجد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از انتشار فراخوان حمایت از برنامه‌های قرآنی تشکل‌های مردمی و مساجد شهر اصفهان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، «هادی سینایی» اظهار داشت: «آوای ملکوت»، عنوان سیزدهمین فراخوان حمایت از برنامه‌های قرآنی تشکل‌های مردمی و مساجد شهر اصفهان است که در بخش‌های جلسات جزء‌خوانی، محافل انس با قرآن، تفسیر قرآن و مسابقات اذان و قرآن در رده‌های سنی مختلف منتشر شده است.
وی افزود: تشکل‌های مردمی و مساجد مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان می‌توانند با ارسال مستندات خود از برگزاری برنامه در حوزه‌های مطرح شده در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ برای اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، مشمول دریافت حمایت‌های مدیریت شهری شوند.
وی ادامه داد: متقاضیان فرصت دارند حداکثر تا ۲۲ اردیبهشت ماه، مستندات خود را از طریق فضای مجازی به شماره تلفن همراه ۰۹۱۳۵۵۷۸۹۲۸ ارسال کنند و نیازی به مراجعه حضوری نیست.
به گفته سینایی، در این فراخوان، تشکل‌های مردمی و مساجدی که محافل انس با قرآن را در فضاهای شهری با گستره مخاطب بالا برگزار کنند از حمایت ویژه‌ای برخوردار خواهند شد.
رئیس اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، این اقدام را در جهت تحقق رویکرد مسجدمحوری و محله‌محوری مدیریت شهری دانست و عنوان کرد: هدف مدیریت شهری، حمایت از فعالیت‌ها و برنامه‌های مراکز قرآنی در دل محلات است تا مراکز فرهنگی در اجرای برنامه‌هایی از این دست، فعال‌تر شوند.
سینایی با اشاره به استقبال گسترده مراکز فرهنگی شهر اصفهان از فراخوان برنامه‌های دهه مبارک فجر ۱۴۰۰ تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم طی فراخوان حمایت از برنامه‌های قرآنی نیز از مراکز قرآنی و فرهنگی و مساجد شهر اصفهان حمایت شایسته ای داشته باشیم.
وی یادآور شد: اشخاص به‌صورت انفرادی مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند و صرفاً تشکل‌های مردمی و فرهنگی که از سازمان‌های ذی‌ربط دارای مجوزهای لازم هستند، می‌توانند در آن شرکت کنند.
گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این فراخوان می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۲۴۰۵۰۹ داخلی ۲۰۴ و ۲۰۹ تماس حاصل نمایند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x