اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دستگیری سارق کابل برق در خمینی شهر

دستگیری سارق کابل برق در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری سارق کابل برق و کشف بیش از ۱۵کیلو گرم کابل برق سرقتی خبر داد.
 
سرهنگ”غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل وتجهیزات مخابراتی در شهرستان خمینی شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران گشت کلانتری۱۳ جوی آباد حین گشت زنی موثر و هدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی به فردی که در حال فروش کابل برق به ضایعاتی بود مشکوک که نسبت به دستگیری وی اقدام شد.
این مقام انتظامی اضافه کرد: با انتقال متهم به کلانتری و بازرسی از وسایل همراهش یک عدد سیم چین و مقدار ۱۵کیلو گرم کابل برق ، به ارزش ۱۸میلیون ریال کشف شد که به مسروقه بودن آنها اعتراف کرد.
سرهنگ “براتی”در پایان با اشاره به اینکه متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدگفت: اگر موارد مشکوکی مانند خودروی یا شخصی بالای تیر برق در محدوده درون شهری و بیرون شهری دیده شد سریعا به ۱۱۰ تماس گرفته شود و در صورت امکان پلاک خودرو را اعلام کنند واگر در مواردی مشاهده شد خودرویی سیم مسی حمل میکند یا انباری به دپوی این نوع سیم ها مبادرت می کند،پلیس می تواند با بررسی بیشتر در خصوص دستگیری سارقان اقدام کند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x