اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

محدودیت ترافیکی برای خودروهای سنگین در جاده های اصفهان

محدودیت ترافیکی برای خودروهای سنگین در جاده های اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از اعمال محدودیت ترافیکی برای خودروهای سنگین در روزهای ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه خبر داد.
سرهنگ” اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: به منظور روانسازی تردد خودروها در موج دوم بازگشت مسافران نوروزی تمهیدات ویژه ای پیش بینی شده که از آن جمله می توان به محدودیت ترافیکی برای خودروهای سنگین اشاره کرد.
وی افزود: براین اساس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالاهای اساسی و دارای مجوز در تاریخ ۱۳ فروردین در جاده های اصلی استان ممنوع است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین ورود و تردد کلیه خوروهای ترانزیتی از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۱۱ فروردین ماه تا ساعات ۷ صبح روز یکشنبه ۱۴ فروردین ممنوع است ضمن اینکه خودروهای مذکور در سایر ایام طرح نوروزی صرفاً در ساعات روز مجاز به تردد بوده و درساعات شب ملزم به توقف در محل ایمن بین راهی هستند.
سرهنگ زارع اظهار داشت: حمل و نقل محصولات ترافیکی هم که از قبل پروانه عبور اخذ کردند در تمامی راه های اصلی برونشهری استان از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۱۲ فروردین تا ساعات ۷ صبح روز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه ممنوع است.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x