اجتماعی استان اصفهان تصاویر تهران جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

حرکت نیروهای پلیس در مسیر انقلاب

حرکت نیروهای پلیس در مسیر انقلاب

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سردار محمدرضا میرحیدری در نشست علمی ناجا در بیانیه گام دوم انقلاب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به امنیت آفرینان عرصه نظم و اقتدار بیان داشت: پلیس امروز مجهز به تجهیزات روز و هوشمند است و روز به روز برای رفع نیازمندی های مردم و جامعه در مسیر علمی شدن گام برمی دارد.

وی افزود: رسیدگی به موقع به مشکلات مردمی و رفع نیازمندی های مردمی از دغدغه های پلیس است و نیروی انتظامی تامین امنیت و آسایش عمومی را اصلی ترین وظیفه خود می داند و کارکنان این نیرو در این مسیر تا پای جان ایستاده اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: نیروی انتظامی یک نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی است که با ادغام ژاندارمری،شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی شکل گرفته و اساسنامه آن براهداف انقلاب اسلامی و آرمان های امام شهدا تشکیل شده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پلیس امروز در عین حفظ اقتدار با رافت و مهربانی با آحاد جامعه برخورد می کند و نیروهای پلیس در حوزه های مختلف و مسئولیت های گوناگونی که دارند در مسیر انقلاب حرکت می کنند.

سردار میرحیدری بیان داشت: در پیاده سازی و عملی شدن گام دوم بیانیه انقلاب پلیس نقش آفرین است ، از سال ۱۳۹۸ ابلاغیه ای از مرکز پژوهش های ناجا ابلاغ شد که هر پلیس تخصصی جایگاه خود در مسیر حرکت جمهوری اسلامی و عملی شدن فرمان حضرت آقا را در گام دوم مشخص کند و تک تک کارکنان پلیس نقش خود را تبین کنند.

وی ادامه داد: پشتوانه امروز همه طرح ها و برنامه های نیروی انتظامی بر مبنای علمی مورد توجه فرماندهان است و این نیرو در ارتباط با ۲ بعد عملکردی و اعتقادی حرکت می کند.

سردار محمدرضا میرحیدری تاکید کرد: بعد اعتقادی کارکنان نیروی انتظامی توسط سازمان عقیدتی سیاسی رصد می شود و معاونت طرح و برنامه ناجا نیز از بعد عملکردی میزان پیشرفت و حرکت این نیرو در اجرایی شدن فرامین حضرت آقا در بیانیه گام دوم انقلاب را رصد می کند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در سال های اخیر دستاوردهای خوبی کسب کرده است تصریح کرد: حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در اکثر فرمایشات خود از عملکرد ناجا ابراز رضایت کرده اند و در پیامی که روز گذشته در رابطه با هفته ناجا سال ۱۴۰۰ فرمودند نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت را به عنوان ستون و پایه اصلی برشمردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: مطمئنا در ارتباط با گام دوم نیز با همین توجه و عنایت حضرت آقا ، نیروی انتظامی می تواند نقش برجسته ای داشته باشد و شاهد ارتقای بعد رفتاری و عدالت محوری و ارتقای سطح معنویت یگان های که مستقیما با مردم سروکار دارند باشیم و مردم نیزاین موضوع را احساس کنند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x