اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

مشارکت ۴ هزار و ۸۰۰ نفر از کارکنان نیروهای انتظامی در طرح اکرام ایتام و نیازمندان

مشارکت ۴ هزار و ۸۰۰ نفر از کارکنان نیروهای انتظامی در طرح اکرام ایتام و نیازمندان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

۴۸۰۰ نفر از کارکنان نیروهای انتظامی در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان اصفهان، مشارکت دارند.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند:”مردم، امروز اقتدار و مهربانی را توأمان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران احساس می کنند”، بیان داشت: در حال حاضر ۴۸۰۰ نفر از کارکنان نیروهای انتظامی، حامی فرزندان یتیم و نیازمند هستند که نشان گر این نکته است که تلاش این عزیزان نه تنها برای برقراری امنیت شبانه روزی در جامعه، که در حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند نیز ستودنی است.

وی در پیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و اظهار داشت: مردم عزیز ما قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه خدمتگزاران به خود و کشور هستند.

متن پیام به شرح زیر است:

(بسمه تعالی

« یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا قَوَّامِینَ لِلَّهِ شُهَدَاءَ بِالْقِسْط»

اجرای قانون همراه با اقتدار از مهمترین خصوصیات نیروی خدوم انتظامی است که امنیت جامعه را تضمین می کند و امروز به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می نماید. امنیتی که تداوم آن مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی است و در این میان نقش نیروی انتظامی در تامین و حراست از نظم و امنیت داخلی، درخشان و غیرقابل انکار است.

حضور همیشگی و به موقع در تمامی صحنه ها، از امنیت راه ها تا مرزبانی و حراست از کیان کشور حکایت از توانمندی ایشان است و بی شک نقش نیروی انتظامی در  امنیت امروز کشور اسلامی ایران بسیار مهم و ستودنی است و در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده اند.

اینجانب فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی محترم انتظامی استان اصفهان و کلیه حافظان امنیت جامعه تبریک عرض می نمایم و توفیق روز افزون جان بر کفان سبز پوش انتظامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 سربلند و پیروز باشید.)

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x