اجتماعی استان بین الملل تصاویر حقوق بشر حوادث دین و اندیشه سیاسی

حزب موتلفه: جنایات آمریکا،قدرت و صلابت مردم عراق را افزایش می‌دهد

حزب موتلفه: جنایات آمریکا،قدرت و صلابت مردم عراق را افزایش می‌دهد

حزب موتلفه: جنایات آمریکا،قدرت و صلابت مردم عراق را افزایش می‌دهد

معاونت بین الملل حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه ای تجاوز تروریستی آمریکا به مرز عراق و سوریه را محکوم کرد و این حملات را عامل افزایش قدرت و صلابت مردم عراق و نشانه مسیر درست آنها برشمرد.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ، معاونت بین الملل حزب موتلفه اسلامی، با صدور بیانیه‌ای تجاوز نیروهای تروریستی آمریکا به مرز عراق و سوریه و به شهادت رسیدن نیروهای حشد الشعبی را محکوم کرد.

در این بیانیه ضمن تحسین مواضع مردم عراقی و تسلیت به خانواده های شهدا آمده است: حملات جنایتکارانه آمریکایی تنها قدرت و صلابت مردم عراق را افزایش می دهد و این حملات مسیر درستی را که مردم عراق در پیش گرفته اند، تأیید می کند و آن پروژه آزادی و استقلال در دفاع از سرزمین، عزت و منزلت تا رسیدن به پیروزی بزرگ و اخراج اشغالگران از همه سرزمین عراق است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

دست جنایتکار استکبار جهانی یکبار دیگر ناجوانمردانه موجب شهادت جمعی از برادران مومن و مسلمان ما در عراق گردید. حمله هوایی چندشب گذشته آمریکا، نقض آشکار و غیر قابل قبول حاکمیت ارضی و امنیت ملی عراق بوده و خلاف همه معاهدات بین المللی است و نشان دهنده خوی جنگ طلبی آمریکا در دوران بایدن است.

این تجاوز آمریکایی در چارچوب حمایت هوایی و پشتیبانی از ابزارهای جنایتکارانه آن به نام «القاعده» و «داعش» است که به وضوح ارتباط نزدیک این عناصر جنایتکار با ایالات متحده آمریکا و پروژه های مخرب آن را با هدف اشغال کشورهای عراق و سوریه، تضعیف قدرت و تاراج ثروت مردم آن نشان می دهد.

ما مواضع مردمی عراقی ها را در قبال پروژه های شیطان بزرگ که در آمریکا و حامی آن اسرائیل طراحی می شود، تحسین می کنیم و عمیقاً به بسیج مردمی، خانواده های شهدای قهرمان و به مردم عراق تسلیت می گوییم.

ما همچنین تأکید می کنیم که این حملات جنایتکارانه آمریکایی تنها قدرت و صلابت مردم عراق را افزایش می دهد و این حملات مسیر درستی را که مردم عراق در پیش گرفته اند، تأیید می کند و آن پروژه آزادی و استقلال در دفاع از سرزمین، عزت و منزلت تا رسیدن به پیروزی بزرگ و اخراج اشغالگران از همه سرزمین عراق است.

حزب موتلفه اسلامی تجاوز آشکار آمریکا را که مرز عراق و سوریه را هدف قرار داد و منجر به شهادت تعدادی از نیروهای حشد الشعبی شد به شدت محکوم می کند و برای این شهدا آرزوی علو درجات و برای خانواده های این عزیزان صبر و اجر آرزومندیم.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x