اجتماعی استان بین الملل تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

«گرامر» در مجموعه تئاتر لبخند

«گرامر» در مجموعه تئاتر لبخند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

نمایش گرامر به کارگردانی حسین ‌برفی ‌نژاد در مجموعه تئاتر لبخند، روی صحنه می‌رود.

مایش «گرامر» به کارگردانی حسین ‌برفی ‌نژاد، پس از اجراهای موفق در مهر،آبان و آذر ۱۴۰۳ در خانه نمایش دا، برای سومین بار در مجموعه تئاتر لبخند روی صحنه خواهد رفت.
فائزه ‌یوسفی و متین ‌خیبلی در این نمایش ۷۰ دقیقه‌ای به ایفای نقش می‌پردازند.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «ما نرفتیم؛ ولی تا الان پنج بار تمرین رفتن کردیم.»عوامل نمایش «گرامر» عبارتند از:نویسنده و کارگردان: حسین ‌برفی ‌نژاد، تهیه‌کننده: حسین ‌برفی ‌نژاد، متین ‌خیبلی، فائزه ‌یوسفی، صدا: نگین نشاط، گروه کارگردانی: هادی حاجی‌زاده، ماهان اصفهانی‌پور، ملینا ملازم، ساخت تیزر و موشن: حمیدرضا شاهپسند، عکاس: مریم خیبلی، طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی و محمدرضا رحمتی، طراح لباس: ساناز دوردی‌نژاد، ویدئو کریتور اجرا: سعید الیاسی، طراح گرافیک: متین خیبلی، موشن گرافیک: امیرحسین کربلایی، تصویر ساز: کیمیا حشمتی‌نژاد و مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز.

علی کشاورز

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x