کمیته برنامه ریزی شرکت توزیع برق: بحث و بررسی گذر از پیک ۱۴۰۴

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از پایگاه خبری شرکت توزیع برق استان اصفهان :
در این کمیته برنامه های شرکت برای توسعه و تعمیرات، تعهدات مردمی و گذر از پیک ۱۴۰۴ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کمیته برنامه ریزی شرکت، امروز و با حضور مدیرعامل، قائم مقام، معاونین و مدیران ستاد و امور برق شهرستان ها برگزار گردید.
محمد مرادی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان در ابتدای جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مقاومت بالاخص شهید سرلشگر عباس نیلفروشان، از تمامی همکاران خاست تا با تأسی از این شهیدان، راه آنان که همانا خدمت بی منت به مردم عزیز استان است را ادامه دهند.محمد مرادی با اشاره به سختی های گذر از پیک ۱۴۰۳، ضمن تشکر از زحمات فردفرد همکاران شرکت گفت: از اول مهر ۱۴۰۳ وارد برنامه ریزی پیک بار ۱۴۰۴ شده ایم و جلسات آن با حضور مدیرعامل شرکت توانیر و معاونین وی، با قوت ادامه دارد.وی به قوانین و مقررات مربوط به احداث نیروگاه های خورشیدی توسط ارگان های دولتی و صنایع اشاره نمود و از مدیران خواست تا با برگزاری جلسات مستمر با ارگان های مربوطه و فرمانداری ها، موضوع را برای ذینفعان تشریح نمایند.مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان در ادامه صبحت های خود، به اهمیت تامین اجناس انجام تعهدات مردمی اشاره کرد و از معاون مالی و پشتیبانی خواست تا در این امر خللی ایجاد نشود.درادامه نیز قائم مقام و معاونین شرکت نسبت به تشریح مسائل مرتبط اقدام و مدیران امور برق شهرستان ها نیز گزارشات خود را ارائه نمودند.
مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*
