رحیم جلیلی: خبر به رسمیت شناختن صنعت نمایشگاهی، مهمترین انتظار از دولت چهاردهم


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
رحیم جلیلی، رئیس انجمن نمایشگاههای بینالمللی ایران: در شش ماه اخیر توانستیم انجمن نمایشگاههای بینالمللی ایران و فعالیت نمایشگاهها را به سازمان توسعه تجارت و سپس وزیر محترم معرفی کنیم و امیدواریم که این روند در دولت جدید نیز ادامه داشته باشد.
انتظارات ما از ریاست محترم جمهور و وزیر صمت جدید این است که فعالیتهای نمایشگاهی را به عنوان یک صنعت تلقی کنند همانطور که الان برخی صنایع کوچک در سطح کشور به عنوان صنعت شناخته شده و از امتیازات خوبی در زمینه تخفیفات مالیاتی، ارزش افزوده و انرژی بهرهمند میشوند.
رییس نمایشگاه بین المللی استان خوزستان: بحث زیرساختها نیز از جمله انتظارات ما است و امیدواریم که در راستای تقویت آن وزارت صمت کمک کند؛ برخی استانها در زمینه زیرساختهای نمایشگاهی توانمند بوده و برخی ضعیفتر هستند و نیاز است که دولت تسهیلات مالی مناسبی در اختیار آنها قرار دهد.
مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*
