برگزاری جلسه افتتاحیه ارزیابی هوشمندسازی شرکت توزیع برق با حضور مدیرعامل شرکت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :


جلسه افتتاحیه ارزیابی هوشمندسازی شرکت توزیع برق استان اصفهان با حضور مدیریت محترم عامل، معاونین و مدیران مرتبط همراه با ارزیابان شرکت توانیر، شرکت توزیع برق استان یزد و شرکت توزیع برق جنوب کرمان (آقایان دکتر شریعت خواه، مهندسین جلیلی، توکلی و دکتر قاسم نژاد) برگزار شد. در این جلسه اقدامات بنیادین شرکت در راستای رویت پذیری، کنترل پذیری و خصوصا هوشمندسازی بیان شد و مورد تقدیر ارزیابان محترم قرار گرفت.ارزیابان با حضور در ساختمان شماره ۲ شرکت، نرم افزارها و فرآیندهای حوزه های دیسپاچینگ، مهندسی، اتوماسیون شبکه، فاوا، مشترکین و دوربان را بررسی و نظرات خود را اعلام نمودند.
مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*
