تحلیلگر هندی مسائل ژئوپولیتیک: رئیس جمهور ایران، یک ایدهی جدید به من داد: آمریکا زدایی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
من تا به حال خیلی از واژهی «دلار زدایی» استفاده میکردم. ولی رئیسی، رئیس جمهور ایران، یک ایدهی جدید به من داد:«آمریکا زدایی»این بهتره، چون جهان نه تنها باید دلار آمریکا را کنار بگذارد، بلکه مدل آمریکایی برای اقتصاد، سیاست خارجی، نظام درمانی، زیرساخت، آموزش و حتی ارزشهای اجتماعی را هم باید کنار بگذارد.
مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*
