علی مطهری: اول آمریکا باید از بین برود و بعد ما زندگی طبیعی خود را شروع کنیم؟/ الان شرایط بهگونهای است که فقط باید سختی را تحمل کنیم، برای چه؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
نماینده تهران در مجلس دهم: عدهای دوست دارند همچنان این وضعیت را ادامه دهند، برای من سؤال است که برای چه اینها علاقهمندند در سختیها دست و پا بزنیم؟مردم هم فلسفه آن را نمیدانند؛ سختیها را تحمل میکنیم که چه شود؟! باید به یک نقطهای برسیم و مردم یک چشمهای از رفاه را ببینند.هدف چیست؟ هدف این است که اول آمریکا باید از بین برود و بعد ما زندگی طبیعی خود را شروع کنیم؟ این که نمیشود.با قدرتی مثل آمریکا خود را دشمن میدانیم، چگونه رفتار کنیم که بیشترین ضربه را بزنیم و کمترین ضربه را بخوریم؟ الان بیشترین ضربه را میخوریم و کمترین ضربه را میزنیم. این روشی که انتخاب کردیم درست نیست. باید روابط با غرب، برجام و افایتیاف را درست کنیم./جمارانپی نوشت؛بقول شاعرگیرم پدرت بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصلبعضی ها هنوز هم به خسارت محض بودن برجام پی نبرده اند. علیرغم اینکه سران جنایت پیشه آمریکا، بارها اهداف اصلی و نیرنگ های خود از طراحی برجام بمنظور تجزیه و ویرانی ایران را علنی ابراز داشته اند. کاتبیمتاسفانه این همه از نظام و بیت المال خوردن و فربه شدن و بالای شهر زندگی کردن و از خون پدر سواستفاده کردن درست است چون دیگر زمان بخور بخور تمام شده است.فرزند نوح با بدان بنشست و خاندان نبوتش گم شد.
مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*
