اجتماعی استان بین الملل تصاویر سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

گفت و گوی تلفنی ظریف و وزیر خارجه امارات

گفت و گوی تلفنی ظریف و وزیر خارجه امارات

گفت و گوی تلفنی ظریف و وزیر خارجه امارات

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات عربی متحده امشب در خصوص مناسبات دوجانبه تلفنی گفت و گو کردند.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از وزارت امور خارجه، وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات عربی متحده امشب (چهارشنبه) تلفنی گفت و گو کردند.

در گفت وگوی تلفنی محمدجواد ظریف و شیخ عبدالله بن زائد، وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات عربی متحده دو طرف در خصوص روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x