ساعت کاری شرکت مخابرات به روال قبل باز میگردد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
مطابق تصویبنامه هیئت وزیران و موافقت مدیرعامل شرکت مخابرت ایران، ساعت کاری ادارات این مجموعه که در راستای مدیریت و کاهش مصرف انرژی کاهش یافته بود از شنبه هفدهم شهریورماه ۱۴۰۳، به حالت عادی بازمیگردد.
همچنین این تصمیم بر اساس بخشنامه صادره از حوزه معاونت توسعه سرمایه انسانی بهگونهای است که ساعت کاری ادارات ستادی، از ۸ صبح تا ۱۶:۴۵َ با ۱۵ دقیقه ارفاق در ورود و خروج است.
بر اساس این اطلاعیه، ساعت کاری در ستاد و منطقه تهران در صورت موافقت مدیر مافوق به صورت شناور برای کارکنان متقاضی، از ۷ تا ۸:۳۰ خواهد بود و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.
شایان ذکر است علاوه بر پر کردن ساعت کاری مصوب اداره کار ( ۴۴ ساعت در هفته)، رؤسای ادارات ستادی نیز باید بهگونهای برنامهریزی و نظارت کنند که ساعات کار شناور، هیچ خدشهای در نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات مخابرات به مردم ایجاد نکند.
گفتنی است مجوزهای کاهش ساعت کاری که در بازه اوج فصل گرما به حالت تعلیق در آمده بود، از شنبه آینده، دوباره برقرار میشود.
امیر حسین جمشیدی
انتهای پیام/*
