سردار حمید علینقیان پور: شهدا برای کشور امنیت آفرین هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به مظلومیت شهدای انتظامی گفت: این ماموران مظلومانه جانشان را فدا کرده و با شهادتشان برای کشور امنیت آفریدند.
سردار حمید علینقیان پور صبح امروز در دیدار با خانواده سروان شهید محمدرضا اسماعیلی که در دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان انجام شد گفت: شهدا دِین بزرگی بر گردن همه ما دارند و قطعاً مردم عزیز هم قدردان شهدا بوده و اجازه نخواهند داد خون آنان پایمال شود. وی با اشاره به مظلومیت شهدای انتظامی گفت: این ماموران مظلومانه جانشان را فدا کردند تا ما امروز در امنیت و آسایش باشیم و این نشان می دهد که آنها نه تنها در زمان حیاتشان برای مردم امنیت می آفریدند بلکه با شهادتشان هم برای کشور امنیت آفرین شدند. فرمانده انتظامی استان اصفهان، ترور کور ماموران پلیس راه استان سیستان و بلوچستان که در اول مرداد ماه سال گذشته به دست گروهک تروریستی جیش الظلم انجام شد را یکی از نشانه های مظلومیت پلیس عنوان کرد و گفت: این جنایت بزرگ نهایت رذالت و پلیدی گروهک مذکور را نشان داد و چهره آنان را نزد مردم ایران کریه تر کرد. سردار علینقیان پور با آرزوی علو درجات برای شهدای این حادثه به ویژه شهید “محمدرضا اسماعیلی” گفت: این شهدا و همه عزیزانی که در راه دفاع از دین و امنیت و آرامش میهن اسلامی جانشان را فدا کردند در جوار حضرت حق و اولیای الهی متنعم هستند و از خداوند می خواهیم که به ما توفیق دهد تا شرمنده شهدا نشویم و در آخرت هم از شفاعت آنان بهره مند شویم. گفتنی است، اول مرداد سال ۱۴۰۲ در یک اقدام ناجوانمردانه چهار نفر از ماموران پلیس راه استان سیستان و بلوچستان در یک حمله کور بدست عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم به درجه رفیع شهادت نایل آمدند که یکی از این شهدا سروان محمدرضا اسماعیلی اهل شهرستان ورزنه استان اصفهان بود.روحش شاد و یادش گرامی.
محمد امین اقتصاد
انتهای پیام/*
