دومین دوره از مسابقات فوتبال گل کوچک جام شهدای رسانه پایگاه خبری احوال نیوز مقام اول گروه را کسب کرد

دومین دوره از مسابقات فوتبال گل کوچک جام شهدای رسانه پایگاه خبری احوال نیوز مقام اول گروه را کسب کرد

دومین دوره از مسابقات فوتبال گل کوچک جام شهدای رسانه پایگاه خبری احوال نیوز مقام اول گروه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، میثم ریاحی، مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان، در این باره اظهار کرد: این مسابقات، دومین دوره از مسابقات گل کوچک است که در اصفهان برگزار می‌گردد و دوره اول آن ماه رمضان سال گذشته با حضور در ۱۰ تیم برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۱۶ تیم از رسانه‌های استان اصفهان در چهار گروه به رقابت پرداختند. ریاحی تصریح کرد: این مسابقات در مرحله گروهی تا شب عید فطر ادامه داشت و ۸ تیم از چهار گروه به مرحله بعد راه یافتند.

مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان، تاکید کرد: مرحله بعدی مسابقات بعد از تعطیلات عید فطر ادامه خواهد داشت و در پایان با برگزاری فینال مسابقات تیم های اول تا سوم مشخص خواهند شد که به تیم‌های اول تا سوم حکم قهرمانی و هدایای نقدی اهدا خواهد شد.

میثم ریاحی، مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان، در ادامه گفت: این دوره از مسابقات تیم اخلاق هم دارد که به تیم اخلاق لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود اهدا می‌گردد.

میثم ریاحی، مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان، عنوان داشت: مسابقات شب‌ها بعد از اذان مغرب و عشا در زمین گل کوچک مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان برگزار می‌گردد و هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد شور و نشاط، تفریح سالم و با هدف سلامتی اصحاب رسانه دنبال می‌شود.

مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان، اظهار داشت: در حاشیه مسابقات در دور اول گروهی با همکاری معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی ورزشی شهرداری اصفهان بازی‌های فکری و سرگرمی ویژه کودکان را داشتیم که خانواده‌های اصحاب رسانه و بازیکنان تیم‌ها با استفاده از این سرگرمی‌ها شبی شاد و مهیج را در کنار فرزندان خود می‌گذراندند.

در پایان از میثم ریاحی، مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان، و داوران و تمامی دست اندرکاران این برنامه خوب و زیبا تشکر و قدردانی می گردد.

بازیکنان تیم پایگاه خبری احوال نیوز، به ترتیب عبارتند از:

۱- ارشیا رمضانی

۲) ایلیا احسانی


۳) علی بهرامی

۴) محمد اسماعیل پور

۵) ایلیا احسانی

به سرپرستی؛ محمد اسماعیل پور

عکاس تیم: احسان رفیع منزلت

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x