اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

آمادگی کمیته امداد استان اصفهان برای جمع آوری زکات فطره

آمادگی کمیته امداد استان اصفهان برای جمع آوری زکات فطره

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، گفت: همه تلاش این نهاد در راستای جلب اعتماد مردم نیکوکار، خیران گران‌قدر و افزایش و تسریع خدمت‌رسانی به ولی‌نعمتان کمیته امداد، متمرکزشده است.

علی اخلاقی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با ابراز خرسندی از حجم کمک‌های ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت این نهاد در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه های این نهاد در پایان ماه مبارک رمضان، جمع آوری زکات فطریه، کفارات و نذورات مردم مومن و خداجو برای کمک به خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان است.
علی اخلاقی با اشاره به آمادگی کمیته امداد برای جمع آوری فطریه و واریز مستقیم به حساب نیازمندان در کوتاه ترین زمان ممکن، ادامه داد: پایگاه‌های کمیته امداد در مصلی‌ها، مراکز برگزاری نماز عید فطر، روستا‌ها و همچنین معابر و میادین مرکزی شهر‌ها همانند سال های گذشته، به منظور جمع‌آوری فطریه، مستقر هستند.
وی همچنین با بیان اینکه برای اولین بار با هماهنگی مسوولان، ظرفیت دیگری نیز برای پرداخت فطریه پیش بینی شده است، افزود: مردم می توانند با استفاده از دستگاه های کارتخوان تعبیه شده در نانوایی های سراسر استان، فطریه و کفاره خود را پرداخت کنند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با تاکید به اینکه خانواده های هدف برای فطریه از قبل شناسایی شده اند و نیات مردم در موضوع فطریه به سرعت بدست خانواده های نیازمند خواهد رسید، گفت: عموم مردم می توانند زکات فطره را با شماره گیری #۵*۰۳۱*۸۸۷۷* و یا واریز فطره عام به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۴۲۹ و واریز فطره سادات به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۶۹۵ و همچنین با مراجعه به پایگاه های دارای مجوز از دبیرخانه شورای زکات برای پرداخت فطریه خود و خانواده شان، اقدام کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x