اجتماعی استان بین الملل تصاویر سیاسی

حـمـلـه بـه خـاک ایـران / نزنیم می زنند

حـمـلـه بـه خـاک ایـران / نزنیم می زنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت سرداران سپاه پاسداران از یک جهت، بی‌سابقه و در حکم حمله نظامی به خاک ایران اسلامی است.
پرسش اساسی این است کهآیا این ترورهای جسورانه و قلدرمآبانه، هزینه مقاومت است یا هزینه سازش؟
ناگفته نماند که خشم صهیونیست‌ها از رمضان معنوی وحضور توطئه شکن لیالی قدر هم در این حادثه دخیل است.
البته طرح کلی نظام اسلامی علیه صهیونیسم و رفتار و اقدامات و نقشه محور مقاومت در حادثه طوفان الاقصی، دارای دستآوردها و فتوحات قابل ارائه و قابل لمسی مهمی بوده است.
اما اماتفکری که از ابتدای مقاومت منطقه‌ای می‌خواست دست پاسداران اسلام را ببندد در حادثه طوفان الاقصی و اساساً در دهه گذشته توانسته در موارد زیادی علیه راهبردهای کلان نظام اسلامی توطئه و طراحی مؤثّر کند.
کماکان خونخواهی و مطالبه انتقام و مطالبه اقدامات بازدارنده و نه نمایشی، باید دستور کار طرفداران و حامیان تفکر مقاومت باشد.#نزنیم_می‌زنند
حجت الاسلام رحمت الله معظمی
کوتاه و متخصر: این بار فرق می کند؛

این استدلال که: اگر بزنیم، می افتیم توی تله ی جنگ، امروز دیگر مصداق ندارد.خطرناک تر از ابقای نتانیاهو، ارسال این پیام به اسرائیل است که: خط قرمز های ایران جابجا شده.حتی می توان پا را فراتر گذاشت و گفت: اگر ایران پاسخ کوبنده به اسرائیل بدهد، نه تنها جای پای نتانیاهو محکم تر نمی شود، بلکه عقلای رژیم صهیونیستی به احتمال فراوان برای جلوگیری از یک جنگ همه جانبه با ایران، نتانیاهو را کنار می گذارند.

بنابراین: بزنید، محکم هم بزنید.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x