اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: لازم است تمامی رانندگان و مسافران زمان برگشت خود از سفر نوروزی را مدیریت کرده و بازگشت خود را به ساعات پایانی آخرین روز های نوروز موکول نکنند

رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: لازم است تمامی رانندگان و مسافران زمان برگشت خود از سفر نوروزی را مدیریت کرده و بازگشت خود را به ساعات پایانی آخرین روز های نوروز موکول نکنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ علی مولوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس گفت: با توجه به اینکه روزهای پایانی نوروز با موج سنگینی از بازگشت مسافران نوروزی مواجه می شویم به همین خاطر از رانندگان و مسافران می خواهیم زمان بازگشت خود را حتما مدیریت کرده  و  برگشت خود را به ساعات پایانی روزهای تعطیل موکول نکنند.

وی بر لزوم  استراحت کافی و لازم قبل از رانندگی طولانی تاکید کرد و اظهار داشت: به رانندگان توصیه می کنیم در صورتی که هنگام رانندگی دچار خستگی و خواب آلودگی شدند از رانندگی پرهیز کرده و حتماً در کنار جاده توقف و پس از استراحتی کوتاه و رفع خستگی مجدداً اقدام به رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: رانندگان باید از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری نمایند و با صبر و حوصله رانندگی کنند و در  هنگام رانندگی هم از تلفن همراه استفاده نکنند و حواسشان به رانندگی خود باشد.

این مقام انتظامی بستن کمربند ایمنی را برای همه سرنشینان خودرو الزامی دانست و گفت: رانندگان بایستی قبل از حرکت حتما کمربند ایمنی خود را ببندند و به سرنشینان خودرو نیز تذکر لازم دهند که کمربند ایمنی خود را ببندند.

سرهنگ مولوی تصریح کرد: رانندگان باید  برای کودکان در خودرو حتما از صندلی کودک به جهت نگهداری آنها استفاده کنند.

وی افزود: رانندگان در هنگام وقوع حادثه در راه ها ، شرایط را برای خدمات­ رسانی به­ موقع نیروهای امدادی فراهم کنند و  در صورتی که به هر علتی در راه ها ترافیکی وجود داشت ضمن داشتن صبر و حوصله از حرکت در شانه راه ها خودداری کنند.

سرهنگ مولوی در پایان خاطر نشان کرد: همکاری با کارکنان پلیس راه برای تسهیل در عبور و مرور هموطنان بسیار موثر بوده که لازم است رانندگان همکاری لازم را با کارکنان پلیس داشته باشند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x