دسته‌بندی نشده

برگزاری جلسه افتتاحیه ارزیابی هوشمندسازی شرکت توزیع برق با حضور مدیرعامل شرکت

برگزاری جلسه افتتاحیه ارزیابی هوشمندسازی شرکت توزیع برق با حضور مدیرعامل شرکت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

جلسه افتتاحیه ارزیابی هوشمندسازی شرکت توزیع برق استان اصفهان با حضور مدیریت محترم عامل، معاونین و مدیران مرتبط همراه با ارزیابان شرکت توانیر، شرکت توزیع برق استان یزد و شرکت توزیع برق جنوب کرمان (آقایان دکتر شریعت خواه، مهندسین جلیلی، توکلی و دکتر قاسم نژاد) برگزار شد. در این جلسه اقدامات بنیادین شرکت در راستای رویت پذیری، کنترل پذیری و خصوصا هوشمندسازی بیان شد و مورد تقدیر ارزیابان محترم قرار گرفت.ارزیابان با حضور در ساختمان شماره ۲ شرکت، نرم افزارها و فرآیندهای حوزه های دیسپاچینگ، مهندسی، اتوماسیون شبکه، فاوا، مشترکین و دوربان را بررسی و نظرات خود را اعلام نمودند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x