اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خبر داد:برگزاری نخستین رویداد «نقاشی‌خط» در اسفندماه امسال

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خبر داد:برگزاری نخستین رویداد «نقاشی‌خط» در اسفندماه امسال

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از برگزاری نخستین رویداد نقاشی‌خط اصفهان از دوازدهم تا شانزدهم اسفندماه سال جاری خبر داد.

احمید قنادنیا با اعلام این خبر گفت: سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در نظر دارد به‌منظور بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های هنری شهر با دعوت از هنرمندان در حوزه هنر حروف‌نگاری با اجرای مستقیم روی المان‌های پیش‌ساخته، زمینه برگزاری یک رویداد شهری را فراهم کند.

او افزود: فراهم کردن زمینه خلق و ایجاد طرح‌ها و تجربه‌های جدید در سیما و منظر شهر، قابلیت اجرای ایده‌ها با استفاده از زبان هنر، تعامل اجتماعی بین هنرمندان و شهروندان، ترویج فرهنگ، آداب و آئین‌های ایرانی و اسلامی در ایام ماه مبارک رمضان و سال نو از اهداف اساسی این رویداد است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه محتوای این رویداد از متون، اشعار و احادیث با مضامین ماه مبارک رمضان، سال نو و بهار بندگی و اسامی مبارک حضرت علی (ع) و امام حسن مجتبی (ع) الهام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: هنرمندان می‌توانند طرح پیشنهادی خود را در خصوص پشت و روی سازه با محتوایی خلاقانه ذیل موضوعات کلی رویداد در قالب تصویر به همراه رزومه کاری به نشانی [email protected]ارسال کنند.

قنادنیا با بیان اینکه هر هنرمند می‌تواند حداکثر برای اجرای ۳ سازه طرح ارسال کند، اضافه کرد: به طرح‌هایی که به‌صورت مطلوب روی سازه اجرا شود هدایایی تعلق می‌گیرد.

او با اعلام اینکه محل برگزاری این رویداد در فضای باز شهری است، گفت: نخستین رویداد نقاشی‌خط طی ۴روز از دوازدهم تا شانزدهم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x