اجتماعی استان اصفهان مرکزی

شهردار اصفهان خبر داد: راه‌اندازی دو‌ مجموعه جدید تفریحی در شرق و شمال شهر اصفهان

شهردار اصفهان خبر داد: راه‌اندازی دو‌ مجموعه جدید تفریحی در شرق و شمال شهر اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

شهردار اصفهان از راه‌اندازی دو‌ مجموعه جدید تفریحی در شرق و شمال شهر اصفهان  خبر داد.

علی قاسم‌زاده دهم اردیبهشت ماه در آیین افتتاح پروژه‌های مجتمع گردشگری صفه با اعلام این خبر گفت: تفریح از مهم‌ترین نیازهای زندگی شهروندان است و‌ مدیریت شهری تمامی تلاش خود را برای تامین این نیاز به‌کار گرفته است.

او افزود: این نوید را به مردم عزیز اصفهان می‌دهم که تورهای گردشگری برای محلات کم‌برخودار از هفته آینده به صورت رایگان فعال خواهد شد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد تا پایان امسال، دو سایت تفریحی جدید با ویژگی‌های کاملا متفاوت در شهر راه‌اندازی شود. این‌ دو‌ مجموعه در شرق و شمال شهر و‌ در راستای رسیدگی به مناطق کم‌برخودار راه‌اندازی می‌شود.

اجرای ۱۶ پروژه شاخص با ۱۰۳ میلیارد تومان اعتبار در مجتمع گردشگری صفه

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: «باهم بهتریم»، شعار محوری ما در اجرای ۱۶ پروژه‌‌ای است که با همکاری چشمگیر و موثر اداره میراث فرهنگی‌ و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با اعتبار ۱۰۳ میلیارد تومان و با هدف توسعه ظرفیت‌ تفریحی شهر احداث شده است.

سعید ساکت افزود: در این دوره مدیریت شرکت توسعه سپاهان، بالغ بر ۳ میلیون گردشگر و یک‌میلیون خودرو وارد مجموعه گردشگری صفه شده و ۶۰۰ هزار نفر از ظرفیت تله‌کابین استفاده کرده‌اند.

او خاطرنشان کرد: استانداردسازی، بهینه‌سازی شرایط محیطی و توسعه ظرفیت‌های تفریحی، سه گام مهمی است که در این دوره در مجتمع گردشگری صفه برداشته شده و ثمره قابل توجهی برای شهر اصفهان داشته است.

افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان هم گفت: کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر تاکیدی ویژه بر حمایت از صنعت گردشگری در اصفهان دارد و اعتبار قابل‌توجهی را به این موضوع اختصاص داده است.

عباس حاج‌رسولی‌ها افزود: طراحی و اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه گردشگری صفه، اقدامی چشمگیر و قابل‌توجه در افزایش ظرفیت‌های تفریحی شهر و صنعت گردشگری است.

او خاطرنشان کرد: تمامی اقداماتی که در شهر انجام می‌شود به پشتوانه انتخابات و آرای مردمی است که نمایندگان خود را در شورا و مدیریت شهری انتخاب کرده‌اند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x