آئین افتتاحیه چهاردهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان این بار درکنار قبور مطهر شهدای اصفهان کلید خورد

آیین افتتاحیه چهاردهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان این بار درکنار قبور مطهر شهدای اصفهان کلید خورد.

آیین افتتاحیه چهاردهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان این بار درکنار قبور شهدای اصفهان کلید خورد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز صبح امروز ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ به مناسبت ایام الله باشکوه دهه فجر ، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره فیلم فجر در گلستان شهدا اصفهان در کنار شهدای ۸ سال دفاع مقدس با سید مهدی سیدین نیا؛حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و معاونین این اداره کل ؛ میثم ریاحی رئیس مجتمع مطبوعاتی استان اصفهان ؛و جمعی از بسیجیان ؛هنرمندان ، خادمیاران حرم علی ابن موسی‌الرضا علیه السلام و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
در افتتاحیه این جشنواره سید مهدی سیدین نیا ؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ضمن تبریک ایام ماه رجب ، عید مبعث و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ، اظهار داشت: امروز آغاز چهاردهمین سال اکران فیلم‌های سینمایی جشنواره فجر در اصفهان است. امیدواریم زمانی فراهم برسد که نقش اصفهان در عرصه سینما بیش از پیش باشد و بدرخشد. وی همچنین افزود : از امروز عصر اکران فیلم‌ها در سینما شروع می‌شود. سیدین نیا ؛ بابیان به اینکه : فیلم سازی کار سختی است و واقعا جز یکی از مشاغل سخت است ، افزود :امیدوارم که هم حضور اصحاب رسانه و اصحاب هنر در اکران فیلم‌ها پرشور باشد و هم اینکه مردم عزیزمان در سینماهایی که مشخص شده حضور داشته باشند و از فیلم‌هایی که سینماگران ما زحمت کشیده‌اند و تلاش کرده‌اند و به جشنواره رسانده‌اند ، بهره ببرند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به جمله‌ای از حضرت امام رحمت الله علیه ، «هنر مردان خدا شهادت است» ، اذعان داشت : ما امروز در بین هنرمندانی قرار گرفتیم که روزی در این سرزمین حماسه آفریدند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ضمن بیان خاطره کوتاهی از شهید مجید کمالی ، خاطرنشان کرد : شهیدان حضور دارند و هستند و باید یقین داشته باشیم که در جمع ما حضور دارند و این عالم را به عالم بالا وصل کردند به خصوص ، که در قطعه‌ای از بهشت حضور داریم.
گفتنی است ، دراین آیین علاوه بر نواختن آهنگ های بیاد ماندنی دهه فجر انقلاب اسلامی توسط گروه ارکستر ارتش جمهوری اسلامی ایران ، مزار شهدای انقلاب اسلامی در گلستان شهدای اصفهان با شاخه های گل ، گلباران شد.

مریم نظری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x