اختتامیه نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اصفهان در حرم حضرت زینب خواهر امام رضا علیه السلام

اختتامیه نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اصفهان در حرم حضرت زینب خواهر امام رضا علیه السلام

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، آیبن اختتامیه نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اصفهان صبح جمعه سیزدهم بهمن ماه، با حضور اصحاب رسانه در آستان مقدس حضرت زینب (سلام الله ) اخت الرضا (علیه السلام) برگزار شد. با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

در این مراسم ابتدا محسن شکیب‌فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان، در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره ابوذر اظهار داشت: امسال برای اولین بار در نهمین جشنواره بخش آزاد به بخش‌های موضوعی اضافه شد و اصحاب رسانه از آن استقبال بسیاری کردند.

محسن شکیب‌فر، ادامه داد: در زمینه داوری در اصفهان افراد شاخص کشوری داریم، و بخش داوری در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار شد. حدود ۳٠٠ نفر از اصحاب رسانه در جشنواره شرکت و حدود هزار اثر ارسال شد و آثار برتر نیز به موقع ارائه و اعلام شد. محسن شکیب‌فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان، افزود: نزدیک به ۴۲ نفر از عزیزان آثارشان خیلی فاخر بود که برگزیده شدند و لوح ها و تندیس هایشان را تحویل گرفتند و جوایزشان هم به حساب این عزیزان واریز خواهد شد.

محسن شکیب‌فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان، گفت: امسال در بخش گزارش ویدئویی و پادکست آثار خوبی ارسال شد و چشم انداز روشنی را برای اصحاب رسانه استان شاهد هستیم. برای اولین بار رویداد رسانه‌ای جام امید را برگزار می‌کنیم، دیدار اخیر رهبر انقلاب با تولیدکنندگان باعث شد دستگاه‌های مختلف استان از جمله جهاد کشاورزی، پتروپالایش، فولاد مبارکه، شهرک علمی و تحقیقاتی، راهداری، آبفا، شرکت گاز و نهاد مردمی رسالت گزارشات خود را ارائه دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان، افزود: جام رسانه‌ای امید نیز تا شامگاه امروز جمعه در حال برگزاری است و در آن تیم‌های شرکت‌کننده به تولید محتوا از گزارش‌های ارائه شده تعدادی از مدیرانِ نهادها می‌پردازند و سپس آن را در شبکه‌های اجتماعی با هدف اُمیدآفرینی منتشر می‌کنند.

نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در حالی به پایان رسید که نخستین بار فعالان رسانه‌ای استان اصفهان علاوه بر بخش موضوعی در بخش آزاد نیز به رقابت پرداختند.

این جشنواره در محورهای شعار سال(مهار تورم، رشد تولید)، جهاد تبیین، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، پیوند رسانه‌ای صنعت و تولید، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط‌آفرینی، جبهه مقاومت، سبک زندگی ایرانی، اسلامی و خانواده، جامعه و فرزندآوری برگزار شد.

«کُنگره ملی ۲۴ هزار شهید اصفهان»، «۲۵ آبان افتخار اصفهان» و «اصفهانِ برخوردار؛ واقعیت یا خیال» نیز از محورهای استانی این جشنواره بود.

ارزیابی آثار در ۲ مرحله مقدماتی و نهایی توسط هیات داوران جشنواره انجام شد. آثار برگزیده جشنواره استانی ابوذر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اصفهان، امسال با هدف تلاش برای ارتقای کیفی محتوای تولیدی رسانه‌ها، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت، برجسته‌سازی نقش ارزشمند مطبوعات محلی و رسانه‌های استان و همچنین توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی طبق شرایط و مقررات تعیین شده در دو بخش موضوعی و آزاد به همت بسیج رسانه استان اصفهان برگزار شد.

اسامی برگزیدگان به شرح زیر است؛

مصاحبه موضوعی

رتبه دوم: فاطمه مدح خوان با اثر «ایدئولوژی و منافع ملی؛ دو روی یک سکه؟»

گزارش آزاد

رتبه دوم: الهام قلیلی با اثر «روایت دانش‌آموزان سال ۶۸ از روزی که عزادار پیر جماران شدند»

مصاحبه آزاد

رتبه اول: سمیه مصور با اثر «گلوله و آرپی جی نه، با دوک سبز و مشکی می‌جنگیدیم»

رتبه دوم: بهار یوسفیان با اثر روایتی از ملاقات «اسماعیل آذر» با «استاد شهریار»

رتبه سوم: زهرا فرجی با اثر «ماجرای حاجت روایی واکسی صلواتی در گلستان شهدا»

تیتر آزاد

رتبه دوم: علی نوریان با اثر «اینجا توقف مانع کسب نیست»

رتبه سوم: سروش زارع با اثر «مشتری‌ها را بردند، بازار مبل رهنان قربانی بعدی فروشگاه‌های بزرگ!»

گزارش موضوعی

رتبه اول: زهرا فرجی با اثر «روزی که میدان امام جای سوزن انداختن نبود» از خبرگزاری ایمنا

رتبه دوم: زهره نصر با اثر «از لباس‌های خونی تا چکمه‌های گلی» از خبرگزاری ایمنا

رتبه سوم مشترک: مرضیه قاسمی با اثر «گره گشایی در خانه دوست» از خبرگزاری فارس و الهام قلیلی با اثر «قربانیان تاریخ تولد لاکچری» از خبرگزاری ایمنا

تیتر موضوعی

رتبه اول: فاطمه زمانی با اثر «دشنه بر قلب آویز» از خبرگزاری ایرنا

رتبه دوم مشترک: دریا قدرتی پور با اثر «وقتی معاش به مو بند می‌شود» از روزنامه نصف جهان و زهره سادات کاظمی با اثر «فکری به حال هزار نفسی که روزانه بریده می‌شود، بکنید» از پایگاه خبری مفتاح

رتبه سوم مشترک: ریحانه شهبازی با اثر «قوانین حمایتی جمعیت به مثابه مهر صد آفرین» از خبرگزاری مهر و فاطمه کاویانی با اثر «سندرم سیگارهای بی‌قرار در سریال‌های شبکه خانگی» از روزنامه اصفهان امروز

یادداشت موضوعی

رتبه اول: سید مهدی رضوی با اثر «اصفهان پیرتر می شود» از روزنامه اصفهان امروز

رتبه دوم: مریم قمریان با اثر «قصه آبان، قصه ایثار» از ماهنامه راهنامه

رتبه سوم: فاطمه رجب زاده با اثر «شهروند خبرنگاران دست برتر بازتاب رسانه ای» از روزنامه اصفهان زیبا

مصاحبه موضوعی

رتبه اول: زینب تاج‌الدین با اثر «شاهد اشک‌های حاج قاسم» از روزنامه اصفهان زیبا

رتبه دوم مشترک: عاطفه علیان با اثر «روایت جانباز دفاع مقدس از ۶۰۰ شهید اصفهان در یک عملیات» از خبرگزاری مهر و فاطمه مدح خوان با اثر «ایدئولوژی و منافع ملی؛ دو روی یک سکه؟» از خبرگزاری ایمنا

رتبه سوم: گلزار اسدی با اثر «حاج حسین گفت برویم بچه‌هایی را که آب برده، پیدا کنیم» از روزنامه اصفهان زیبا

 در بخش آزاد و تیتر آزاد محمد نوری رتبه دوم 

در بخش گزارش آزاد: مرضیه علی عسگری با اثر «جریان دایمی زاینده‌رود ، التیام بخش زخم فرونشت در اصفهان 

در بخش گزارش موضوعی: مرضیه قاسمی با اثر «گره گشایی در خانه دوست»

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x