اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

فرهنگیان استان اصفهان ابهامات خود در خصوص رتبه‌بندی را در سامانه my.medu.ir مطرح کنند

فرهنگیان استان اصفهان ابهامات خود در خصوص رتبه‌بندی را در سامانه my.medu.ir مطرح کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مصطفی درستکار، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات این اداره کل در گفت و گو با روابط عمومی اظهار داشت: پس از شروع فرایند رتبه‌بندی، بارگذاری مدارک و صدور احکام، تعدادی از همکاران نسبت به رتبه اخذ شده اعتراض داشتند و در دو مرحله فرصت لازم داده شد تا پس از ثبت اعتراض مدارک و مستندات مربوطه مجدداً بارگذاری شود.

وی ادامه داد: اعتراضات فرهنگیانی که ثبت و مدارک را بارگذاری کرده بوندند بادقت بررسی و احکام جدید برای معلمانی که رتبه آنها تغییر کرده بود صادر شد.

درستکار اذعان داشت: باتوجه‌به اینکه تعدادی از همکاران باز هم سؤالات و ابهاماتی را دررابطه‌با رتبه خود داشتند، سامانه گفت و گو در این زمینه طراحی شده است؛ لذا تأکید می‌نماییم این دسته از همکاران سؤالات خود را سؤالات خود را پس از ورود به سامانه my.medu.ir در قسمت گفت و گو مطرح نمایند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: به کلیه همکاران اطمینان خاطر داده می‌شود، کلیه سؤالات بررسی و از طریق همین سامانه پاسخ داده خواهد شد و درصورتی‌که در طی بررسی مشخص شود پرونده‌هایی نیاز به بررسی مجدد دارد اقدامات لازم در این زمینه به عمل خواهد آمد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x