فرهنگیان استان اصفهان ابهامات خود در خصوص رتبهبندی را در سامانه my.medu.ir مطرح کنند
مصطفی درستکار، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این اداره کل در گفت و گو با روابط عمومی اظهار داشت: پس از شروع فرایند رتبهبندی، بارگذاری مدارک و صدور احکام، تعدادی از همکاران نسبت به رتبه اخذ شده اعتراض داشتند و در دو مرحله فرصت لازم داده شد تا پس از ثبت اعتراض مدارک و مستندات مربوطه مجدداً بارگذاری شود.
وی ادامه داد: اعتراضات فرهنگیانی که ثبت و مدارک را بارگذاری کرده بوندند بادقت بررسی و احکام جدید برای معلمانی که رتبه آنها تغییر کرده بود صادر شد.
درستکار اذعان داشت: باتوجهبه اینکه تعدادی از همکاران باز هم سؤالات و ابهاماتی را دررابطهبا رتبه خود داشتند، سامانه گفت و گو در این زمینه طراحی شده است؛ لذا تأکید مینماییم این دسته از همکاران سؤالات خود را سؤالات خود را پس از ورود به سامانه my.medu.ir در قسمت گفت و گو مطرح نمایند.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: به کلیه همکاران اطمینان خاطر داده میشود، کلیه سؤالات بررسی و از طریق همین سامانه پاسخ داده خواهد شد و درصورتیکه در طی بررسی مشخص شود پروندههایی نیاز به بررسی مجدد دارد اقدامات لازم در این زمینه به عمل خواهد آمد.
مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*