اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

افزایش گلخانه های میوه های استوایی صنایع تبدیلی در شهرستان دهاقان ایجاد خواهد شد

افزایش گلخانه های میوه های استوایی صنایع تبدیلی در شهرستان دهاقان ایجاد خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان:

بازدید مدیر، کارشناس باغبانی، کارشناسان تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شهرضا و بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان شهرضا از گلخانه های شهرستان دهاقان
به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان، آقای اباذری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرضا و آقای دانایی کارشناس باغبانی و کارشناسان تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شهرضا و کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان شهرضا به همراه آقای نقی زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان و کارشناسان مدیریت از گلخانه های موز، فلفل دلمه ای و … شهرستان دهاقان بازدید کردند.
در این بازدید آقای نقی زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به بازدید کنندگان به تشریح فعالیت های گلخانه داران شهرستان پرداختند.
در ادامه آقای حسین مباشری از گلخانه داران برتر شهرستان از چگونگی ایجاد و فعالیت گلخانه ها توضیح داند و گفتند میوه های استوایی مانند موز و پاپایا به دلیل آب و هوای مناسب شهرستان و سازگار با آب یی سی بالا و بازار فروش داخلی مناسب گزینه مناسبی برای تولید در گلخانه های شهرستان و استان است. در ادامه افزود با افزایش گلخانه های میوه های استوایی صنایع تبدیلی نیز در کنار آنها در شهرستان ایجاد خواهد شد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x