اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر سیاسی مرکزی ورزشی

چه کسی دنبال سیاسی‌سازی بازی سپاهان و الاتحاد است؟

چه کسی دنبال سیاسی‌سازی بازی سپاهان و الاتحاد است؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در‌حالی‌که همه چیز برای برگزاری یک رقابت سالم و جوانمردانه بین دو تیم الاتحاد عربستان و سپاهان ایران در ورزرشگاه نقش جهان فراهم بود به یکباره اتفاقی حیرت‌انگیز باعث لغو این دیدار لیگ قهرمانان آسیا شد.
برخی ادعا کردند مسئولان الاتحاد به وجود تندیس سردار سلیمانی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان ایراد گرفتند و آن را بهانه کردند و به بازیکنان خود دستور دادند که حتی برای گرم کردن به میدان نیایند!
این در حالی بود که بازیکنان تیم الاتحاد که دیروز در کمال احترام وارد کشورمان شدند در همین ورزشگاه مشغول تمرین شدند و نمایندۀ AFC هم ورزشگاه را کاملا کنترل کرده بود. دیروز تندیس سردار سلیمانی، قهرمان ملیِ ایران، در ورزشگاه بود و چند سال است که این تندیس در نقش جهان وجود دارد.
از سویی دیگر در ورزشگاه‌های عربستان همواره تندیس‌ها و عکس‌هایی از مقامات سعودی در ورزشگاه‌ها نصب‌شده و هیچ‌وقت این مسئله مشکلی برای برگزاری مسابقه در ورزشگاه‌های عربستان برای تیم‌های ایرانی نداشته است؛ اما چطور یکباره وجود تندیس قهرمان ملی کشورمان تبدیل به بهانه‌ای برای بازی‌نکردن الاتحاد عربستان می‌شود؟
اتفاقات عجیب این سوال را به ذهن متبادر می‌کند که آیا سیاسی‌کردن یک مسابقۀ ورزشی، حرکتی از سوی عربستان برای نزدیکی به صهیونیست‌هاست یا رژیم صهیونیستی از طریق نفوذ در تیم الاتحاد دنبال ایجاد جنجال در روابط است؟

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x