دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردستان:مقصران سیل نهوج و زمین چمن اردستان معرفی خواهند شد

نظارت دادستان بر کمپ ها و مراکز ترک اعتیاد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردستان گفت: با پیگیری های انجام شده مقصران سیل نهوج و علت خشک شدن زمین چمن ورزشگاه ۱۷ شهریور معرفی خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوزسیدعباس بارودکو در حاشیه نماز جمعه این هفته اظهار داشت: سالروز هفته دفاع مقدس را تبریک گفته و هشت سال دفاع مقدس یک تحفه الهی بودکه بهشت را برای ما به ارمغان آورد ، که به نوبه خودم آن را خدمت خانواده شهداء ،جانبازان و آزادگان عزیز تبریک می گویم.
وی در خصوص سیل روستای نهوج و پیگیری های انجام شده این حادثه اظهار داشت: پس از وقوع حادثه و وصول گزارش اولیه از مبادی مربوطه ، جهت مشخص نمودن مقصر و مقصرین به کارشناسی رسمی دادگستری ارجاع گردید در قرار کارشناسی اولیه سه اداره دولتی مقصر شناخته و با توجه به ابلاغ نظریه کارشناسی این ادارات به قرار کارشناسی اعتراض نمودند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردستان گفت: در حال حاضر قرار کارشناس سه نفر صادر و پرونده در اختیار کارشناسان قرار گرفته است .که به محض وصول نتیجه و صدور حکم محکومیت قطعی نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.
وی ابراز داشت: موضوع مقصران زمین چمن ۱۷ شهریور اردستان هم پیگیری شده و یک استعلام اولیه گرفته شده که جواب اداره ورزش و جوانان کامل نبود ، جهت تعیین علت دقیق خشک شدن چمن و یا تعیین مقصر یا مقصرین به کارشناس رسمی دادگستری ارجاع شده است و به محض وصول نظریه کارشناس وفق مقررات اقدام با و چنانچه در این خصوص کسی مقصر شناخته شود و عمل وی ناشی از ترک فعل باشد، اعلام جرم می گردد.
ویکی از برنامه های این دادستانی برخورد با فساد و قطع دست سوءاستفاده کنندگان از بیت المال می باشد و در مقابله با فساد با هیچ فرد یا گروهی مماشات نداشته و هرجا فسادی رخ دهد با شدت ،قاطعانه و درچارچوب قانون برخورد می نمایم.
بارودکو بیان کرد: با توجه به افزایش پرونده های کلاهبرداری رایانه ای و سنتی، همشهریان عزیز حتما اولا از سایت های معتبر و مورد تایید که دارای لوگوی اعتماد الکترونیکی دارند، کالا خریداری و چنانچه لازم باشد که از کانال های مجازی ،کالا یا وسیله ای خریداری کنند، تا زمانی که کالا را تحویل نگرفته اند از پرداخت وجه خودداری نمایند.

جعفر فدائی اردستانی

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x