اجتماعی استان اقتصادی تصاویر مرکزی

رییس کل دادگستری استان: «رشد بیش از سه برابری درآمد حاصل از فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در ۵ ماه ابتدایی سال جاری»

رییس کل دادگستری استان: «رشد بیش از سه برابری درآمد حاصل از فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در ۵ ماه ابتدایی سال جاری»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

درآمد حاصل از فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در ۵ ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۳۵۰ درصد رشد داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای تأکیدات ریاست معزز قوه قضاییه، موضوع تعیین تکلیف اموال رسوبی در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در دستور کار قرار گرفته و طی بازدیدهای مستمر دستورات قضایی لازم جهت تخلیه انبارها صادر شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته شاهد رشد مستمر درآمد حاصل از فروش کالاهای پرونده های سال های مختلف بوده ایم؛ به طوری که درآمدحاصل از فروش این کالاها تا پایان مرداد ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۳۵۰درصد رشد داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری افزود: در مرحله تعیین تکلیف پرونده ها نیز شاهد رشد دو برابری آمار در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نسبت به دو سال قبل از آن هستیم و این روند در سال جاری نیز ادامه دارد.

رییس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: در حوزه فروش اموال منقول نیز با توجه به پیگیری های انجام شده در راستای وصول آراء پرونده های رسوبی، مبلغ حاصل از فروش اموال منقول در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال های قبل حدود ۴ برابر شده که ناشی از کالاهای فروش رفته مربوط به پرونده های سنواتی است.

رییس دستگاه قضایی استان در پایان گفت: در خصوص انهدام کالاهای سریع الفساد مضر به سلامت جامعه نیز عملیات امحاء با رعایت ملاحظات زیست محیطی انجام شده که وزن کالاهای امحا شده در سال ۱۴۰۲ معادل ۸۳۱۴۴ کیلوگرم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: میانگین رسیدگی و مختومه پرونده در این مجتمع بالای ۲۲۰ پرونده در ماه بوده که نشان دهنده تلاش مضاعف و جهادی همکاران ماست.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در پایان افزود: امیدواریم در ۶ ماه دوم با اجرای طرح های ضربتی در خارج از وقت اداری و ایام تعطیل که در دستور کار جدی دادگستری استان قرار دارد شاهد کاهش آمار موجودی پرونده و کاهش اطاله دارسی باشیم.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x