اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

۳۰۳۸ پایگاه در اصفهان میزبان جشن عاطفه ها هستند

۳۰۳۸ پایگاه در اصفهان میزبان جشن عاطفه ها هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

کمیته امداد استان اصفهان با برپایی ۳۰۳۸ پایگاه، در روزهای پایانی شهریورماه آماده جمع آوری کمک های مردمی برای تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند است. کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به آغاز جشن عاطفه ها از نیمه مردادماه، اظهار داشت: این جشن با برپایی پایگاه های نمادین امداد در میادین، معابر و پایگاه مصلاهای نماز جمعه، روزهای پایانی شهریور ادامه خواهد داشت.
کریم زارع با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها به میزبانی مدارس نیز برگزار می شود، ادامه داد: طبق هماهنگی، این برنامه دهم مهرماه در ۲ هزار و ۲۵۷ مدرسه سطح استان با هدف نهادینه کردن فرهنگ خیر و احسان میان دانش آموزان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه سال گذشته در این طرح مبلغ ۳۱ میلیارد تومان از محل کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیراندیش استان جمع آوری شد، افزود: امسال جشن عاطفه ها با شعار “آینده ساز باشیم” برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند در حال اجراست و هدف از آن حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه به ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد، همچنین توسعه و تقویت فرهنگ خیر و احسان می باشد.
مدیرکل کمیته امداد استان با دعوت از خیران برای حضور در این جشن، گفت: عموم مردم نیک اندیش می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر، مراکز نیکوکاری و پایگاه های مستقر این نهاد در سطح استان، با شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و یا با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ هدایای خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بدست دانش آموزان نیازمند برسانند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x