اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

“شوق زیارت” پویشی برای اعزام نیازمندان به زیارت اعتاب مقدسه

“شوق زیارت” پویشی برای اعزام نیازمندان به زیارت اعتاب مقدسه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

اجرای پویش “شوق زیارت” برای رساندن کمک های مردمی به نیازمندانی که به دلیل مشکلات مالی در حسرت زیارت مانده اند، ادامه دارد. نبی اله اله دادی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، اظهار داشت: خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد که مشتاق حضور در راهپیمایی اربعین هستند با مساعدت خیران در پویش “شوق زیارت” راهی پیاده روی اربعین می شوند.
نبی اله اله دادی با بیان اینکه اجرای پویش “شوق زیارت” در بین مشتاقان زیارت اربعین موج گسترده ای ایجاد کرده که نشان از عظمت اربعین است، ادامه داد: پیش بینی می شود امسال امکان سفر به کربلا و زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) برای تعداد ۸ هزار نفر از خانواده های نیازمند فراهم شود.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد زیادی از نیازمندان هستند که آرزوی شرکت در پیاده روی اربعین را دارند، ولی بدلیل عدم توانایی مالی نمی توانند به زیارت بروند، گفت: عموم مردم می توانند با شماره گیری #۹*۰۳۱*۸۸۷۷* یا واریز نذورات به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۴۷ و همچنین با مراجعه به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان برای کمک به اعزام مددجویان به زیارت اربعین اقدام کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x