اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

رییس کل دادگستری استان اصفهان: «آمار ۵۶ درصدی اجرای کاداستر در استان نشان از همراهی و مشارکت خوب مردم از این طرح دارد»

رییس کل دادگستری استان اصفهان: «آمار ۵۶ درصدی اجرای کاداستر در استان نشان از همراهی و مشارکت خوب مردم از این طرح دارد»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی در دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت به استاندار ، معاونان و مدیرکل‌ها و همه مسئولان اجرایی و کارمندان دولت، یاد و خاطره شهدای والامقام شهید رجایی و شهید باهنر را زنده نگاه داشت و ایشان را از الگوهای بزرگ مدیریت اسلامی و اداری در سطح کلان دانست.
وی افزود: از خصوصیات این دو شهید والا مقام می‌توان ایمان به خدا، توجه به معنویت، توکل به حضرت حق و اعتقاد به نصرت و مدد الهی در کنار تدبیر و کار و تلاش شبانه روزی، اشاره کرد و مدیران و مسئولان باید با الگو قرار دادن این شهدای عزیز، همواره مسئله تدبیر، تلاش و توکل را مدنظر قرار دهند.
رئیس دستگاه قضایی استان در ادامه این نشست از ثبت بیش از ۵۶ درصد از اراضی کشاورزی استان در قالب طرح کاداستر خبر داد و گفت: در سال گذشته آمار ثبت اراضی کشاورزی در استان اصفهان حدود ۲۰ درصد بود که با تلاش مسئولان و همکاری مالکان زمین‌های کشاورزی، این آمار در سال جاری به ۵۶ درصد رسیده است اما همچنان با آمار مطلوب، فاصله وجود دارد.
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری در ادامه از کشاورزان خواست: نسبت به ثبت زمین‌های کشاورزی خود اقدام نمایند تا ضمن تثبیت مالکیت آنها و بهرمندی از مزایای بسیاری که در این کار وجود دارد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x