افزایش مراجعات نزاع در بهار امسال

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
در بهار امسال، ۱۱ هزار و ۴۱۸ نفر در پی آسیب های ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان ارجاع شدند که از این تعداد سه هزار و ۷۴۷ نفر زن و هفت هزار و ۶۷۱ نفر مرد بودند.
آمار مراجعات نزاع در خرداد امسال روندی افزایشی داشته است. در این ماه چهارهزار و ۱۹۹ مصدوم نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸٫۶ درصد بیشتر شده است.
مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*
