رئیسی چهارشنبه عازم ژوهانسبورگ میشود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
رئیسجمهور به منظور شرکت در پانزدهمین نشست سران «بریکس» به دعوت رسمی «سیریل رامافوزا» رئیسجمهور آفریقای جنوبی، چهارشنبه عازم ژوهانسبورگ محل برگزاری این اجلاس خواهد شد.
سید ابراهیم رئیسی چهارشنبه عازم ژوهانسبورگ میشود
رئیس جمهور به منظور شرکت در پانزدهمین نشست سران «بریکس» به دعوت رسمی «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور آفریقای جنوبی، چهارشنبه عازم شهر ژوهانسبورگ محل برگزاری این اجلاس خواهد شد.
رئیس جمهور در این سفر علاوه بر شرکت و سخنرانی در نشست «بریکس پلاس» که سران ۷۰ کشور جهان به آن دعوت شدهاند، با شماری از سران کشورهای حاضر نیز دیدار و گفتوگو خواهد کرد.
مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*
