اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی مرکزی

نخستین جلسه معرفی قرار گاه ملی رصد مدیران

جلسه شورای مرکزی قرارگاه ملی رصد بامحوریت معرفی قرارگاه و برنامه های اجرایی امربه معروف ونهی ازمنکر در تاریخ ۱۴۰۲/۱/۱۳ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش مسؤل روابط عمومی قرارگاه ملی رصد استان تهران در ابتدای این جلسه مسئول قرارگاه رصد درباره اقدامات انجام شده در سال ١۴٠١ تحت عنوان گزارش کار سالیانه در همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر سازمان بازرسی ، بازرسی نهاد ریاست جمهوری و سایر مراکز مطالبی را به طور مشروح عنوان نمودند .

در همین ارتباط مسئول قرارگاه رصد به تشریح مشکلات و موانع موجود در مسیر همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکرو سایر دستگاهها پرداخته و درباره تاثیرات منفی هر کدام از این مشکلات در روند پیشرفت کارها و بهره گیری از ظرفیتهای قرارگاه رصد توضیحات کافی را بیان نمودند.

در آخر راه کارهای پیشنهادی جهت اتخاذ تصمیمات توسط اعضا ی جلسه مطرح گردید .

در انتها کلیه اعضای حاضر در جلسه با قاطعیت بر حفظ موجودیت قرارگاه رصد و ادامه فعالیت ها در هر شرایطی تاکید نموده و اتفاق نظر داشتد .

مصوبات جلسه :

۱- پیگیریهای لازم توسط مسئول قرارگاه رصد برای تمدید مجوز فعالیت قرارگاه از طریق معاونت مطالبه گری ستاد انجام شود.

۲- ارتباط و همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر علی رغم مشکلات موجود ادامه داشته باشد .

٣_حفظ ( هویت قرارگاه رصد به عنوان یک تشکل ملی ( با ) استقلال نسبی ) در تعامل و ارتباط با ستاد جهت فعالیت در عرصه تعیین شده طبق مجوز فعالیت بعد از تمدید به صورت جدی در سرلوحه فعالیت ها قرار بگیرد .

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x