اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

توصیه رئیس پلیس راهور استان به مسئولان هیئت ها و ایستگاه های صلواتی

توصیه رئیس پلیس راهور استان به مسئولان هیئت ها و ایستگاه های صلواتی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از مسئولان هیئت های مذهبی و ایستگاه های صلواتی خواست ضمن همکاری با ماموران این پلیس از ایجاد ترافیک در زمان پخش نذورات جلوگیری کنند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس از آماده باش کامل پلیس راهور در دهه اول ماه محرم خبر داد و بیان داشت: ماموران پلیس راهور به عنوان خادمان آستان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در این ایام آماده هرگونه همکاری با هیئت های عزاداری و مردم عزادار هستند و برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های عزاداری در سطح شهر ها تلاش می کنند.

وی بروز ترافیک در زمان پخش نذورات را یکی از چالش های این پلیس در این ایام عنوان کرد و افزود: از مسئولان هیئت های مذهبی و مسئولان ایستگاه های صلواتی انتظار داریم اولاً ایستگاه صلواتی را در حاشیه خیابان ها و میدان های اصلی برپا نکنند و دوم اینکه افرادی را به عنوان انتظامات در نظر بگیرند تا در هنگام پخش نذورات از بروز ترافیک و راه بندان جلوگیری شود.

رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب عزاداران عزیز ملبس به لباس تیره ومشکی هستند به آن ها توصیه می کنیم حتماً در موقع عبور از عرض معابراحتیاط بیشتری داشته باشند. ضمناً به خانواده ها توصیه می کنیم در هنگام حضور در مراسم ها مواظب کودکان خردسالان خود باشند و از ورود ناگهانی آنها به سطح سواره رو خیابان جلوگیری کنند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: از تمامی مسئولان هیئت های عزاداری می خواهیم تا قبل از بیرون آوردن دسته جات با عوامل پلیس راهور منطقه خود هماهنگی کنند تا هم مسیر برای آنها هموار شود و هم مردم پشت بار ترافیک نایستند و موجب نارضایتی آنها نشود.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x