به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
به گزارش مسؤل روابط عمومی نهاد صلح وسازش استان تهران سید عظیم جولازاده حسینی پیام تسلیت ماه محرم را صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ انقلاب اسلامی ایران پرتویی از عاشورا و انقلاب عظیم الهی آن است.
امام خمینی(ره)باز شور محرمی دیگر از راه می رسد و عالمی را به شمیم جان نواز حسین (ع) شهید و ۷۲شقایق سرخ روییده در دشت نینوا معطر می کند.
دوباره محرم، ماه حزن و اندوه آل الله فرا می رسد و با آمدنش همه جا سیاهپوش می شود و غمی جانکاه بر دلها سنگینی می کند.
محرم، فصل خون و شهادت ، ماه عزا و ماتم بی کران شیعه داغدار غم سیدالشهدا (ع) ، ماه جهاد و حماسه ، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ ترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است.
ماهی که در آن سید و سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی، مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت، سرافرازی و شجاعت و جوانمردی و راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم و نسل های تاریخ آموخت.
محرم یادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند.
اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما واقعه عاشورا هنوز زنده است و جان ها همچنان شیفته پیام کربلاست.
اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت بخصوص مردم شهید پرور و ولایتمدار استان تهران تسلیت و تعزیت عرض نموده و سربلندی اسلام و مسلمین را از ایزد منان مسئلت می نمایم.
دبیر کل نهاد صلح وسازش اتحاد عدالت اجتماعی استان تهران
انتهای پیام /*

