اجتماعی استان بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه سیاسی مرکزی

پیام تبریک جانشین فرماندهی قرارگاه و رئیس کارگروه های جهاد سازندگی کارگران کشور به مناسبت عید سعید غدیر

دکتردانیال سجودی درپیامی فرارسیدن عید سعید غدیر را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و جامعه اسلامی کارگران کشور و ملت شریف ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش مسول روابط عمومی وارتباطات قرارگاه شهدای کارگری شهیدسردارمحمد کاظم زاده دکتر دانیال سجودی پیام تبریک عید سعید غدیر راصادر کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَ رَضِیتُ لَکُمُ الإِسْلاَمَ دِینًا

«خداوند متعال را شاکریم که چشم بندگان خالص خود را به نور ولایت اهل بیت روشنی بخشید و روز واقعه پرشکوه غدیرخم را عید مؤمنان قرار داد. بحق جریان غدیر، محکی بود برای سنجش ایمان اهالی آن و شاهدان روز بزرگ خدا؛ افرادی این آزمون را به نیکی سپری کردندو تعداد زیادی از آنان مُهر مردود دریافت نمودند.بحق واقعه غدیر، یک جریان تاریخی است که ابتدایش مدینه، میانه اش کربلا و انتهایش به ظهور می انجامد؛ چرا که غدیر تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی (ع) است.

غدیر تکرار اولین است در کلام آخرین، همان کلام نورانی که در اولین پیام علی (ع) را به برادری خواند و در غدیر اعلام ولایت و امامت او را فرمود. خجسته باد روز اعطای نعمت ولایت و روزکامل شدن آخرین شریعت الهی با نور ولایت ، پیوند «نبوت» و «امامت» در نقطه اوجی به نام غدیر خم.

اینجانب دانیال سجودی ، فرارسیدن ۱۸ ذی الحجه، عید سعید غدیر خم، روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی، جشن بزرگ امامت و ولایت را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و نایب برحقش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (دامه برکاته )، و جامعه اسلامی کارگران کشور و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را در زمره متمسکین واقعی و راستین مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام قراردهد.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x