اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

برگزاری مسابقات شمشیربازی جام غدیر در دو اسحه اپه و فلوره

برگزاری مسابقات شمشیربازی جام غدیر در دو اسحه اپه و فلوره

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

احمدرضا دلیران فیروز مشاور رئیس فدراسیون و رئیس کمیته علمی، پژوهشی و فرهنگی فدراسیون شمشیربازی از برگزاری مسابقات شمشیربازی جام غدیر در دو اسلحه اپه و فلوره با همکاری فدراسیون شمشیربازی و کمیته رسانه بنیاد بین المللی غدیر خبر داد.
دلیران فیروز رئیس کمیته علمی، پژوهشی و فرهنگی فدراسیون شمشیربازی در ادامه افزود: مسابقات شمشیربازی جام غدیر طی دو روز در تاریخ هشتم و نهم تیرماه در سالن شمشیربازی شهید کلاهدوز ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار شد.
احمدرضا دلیران فیروز مشاور رئیس فدراسیون شمشیربازی در پایان گفت: در این مسابقات که مزین به پرچم نهاد مقدس بنیاد بین المللی غدیر بود در رشته اسحه اپه محمد اسماعیلی از زنجان مقام اول، علی واعظ از کیش مقام دوم و امیرحسین موشحی و محمدرضا وثوقی از اردبیل مقام سوم و در اسلحه فلوره محمد ادهمی از تهران مقام اول، علیرضا سلیمانی ورکانه از همدان مقام دوم و علیرضا ادهمی و ماهان میرزایی از تهران مقام سوم را کسب کردند.
احمدرضا دلیران فیروز دبیر کمیته رسانه بنیاد بین المللی غدیر در پایان با تشکر از علیرضا پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی از بابت نامگذاری این مسابقات با عنوان جام غدیر ابراز امیدواری کرد که همه فدراسیون های ورزشی رویدادهایی را در طول سال با نام جام غدیر مزین کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x