تبریک مدیر موسسه معراج فیلم سیما به مناسبت خجسته میلاد امام هادی النقی (ع)

محمدرضا عمادین تهیه کننده وکارگردان ومدیر موسسه معراج فیلم سیما در پیامی خجسته میلاد امام هادی النقی (ع) را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عموم مسلمان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش روابط عمومی موسسه معراج فیلم سیما مدیر موسسه معراج محمدرضا عمادین پیام تبریک خجسته میلاد امام هادی النقی (ع) را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

امام هادی (ع) در پانزدهم ذی الحجه سال ۲۱۲ هجری و قمری در منطقه ای در اطراف شهر مدینه متولد شدند و بدین سبب کرامت و لطف پروردگار جهانیان از دریچه پر فیض وجودش جاری شد و آن زمان بود که آسمان و زمین مدینه از صدای هلهله فرشتگان مقرب الهی لبریز شد .

ایشان در سن ۸ سالگی به امامت رسیدند و دوران امامت آن حضرت ۳۳ سال بود .پدر ارجمند آن امام همام ، امام محمد تقی جوادالائمه (ع ) و مادرش سمانه از زنان درست کردار و پاکدامن بودند. کنیه آن حضرت ابوالحسن و از القاب مشهور آن حضرت هادی و نقی “ع” است .

حضرت امام هادی (ع ) پس از پدر بزرگوارشان در سن ۸ سالگی به مقام امامت رسیدند و دوران امامتشان ۳۳ سال بود .عمده اقدامات حضرت علی النقی (ع ) در مدت امامت ، شناساندن و تبیین مذهب جعفری ، آموزش و نشر احکام اسلامی و تربیت شاگردان و مبلغان دین بود .

امام هادی (ع) نه تنها تعلیم و گسترش و نگاهبانی از فرهنگ اسلامی را عهده دار بودند و ذره ای از آگاه ساختن مردم نسبت به حقایق مذهبی دریغ نکردند ، بلکه در مقابله پنهان و آشکار با خلیفه ستمگر متوکل عباسی در جهت احقاق حق مسلمانان اقدام نمودند .

اینجانب محمد رضا عمادین : میلاد فرخنده امام هادی النقی (ع)، طیب، نجیب، عالم، امین، فقیه و متقی عالم شعیه را به حضرت ولیعصر (عج)، شیعیان جهان، منتظران موعود و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و مردم شریف ایران تبریک می گویم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x