حضور گروه بی‌تی‌اِس ( BTS ، 방탄소년단) که با نام بَنگتَن بویز ( Bangtan Boys) (Bangtan Sonyeondan) در مجموعه سریال آذین به تهیه کنندگی و کارگردانی عباس صیادی

حضور گروه بی‌تی‌اِس ( BTS ، 방탄소년단) که با نام بَنگتَن بویز ( Bangtan Boys) (Bangtan Sonyeondan) در مجموعه سریال آذین به تهیه کنندگی و کارگردانی عباس صیادی

اعضای گروه پسرانه هفت نفره بی تی اس کاندیدای مجموعه سریال آذین هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مجموعه سریال آذین به تهیه کننده و کارگردان عباس صیادی، پژوهشگر آموزش بازیگری فیلم وپژوهشگر علوم ارتباطات اجتماعی و فرهنگی در حال پیش تولید سریالی براساس شخصیت دختری سیستانی در دوره ساسانیان است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری با عنوان کاندید به این سریال اضافه میشوند.

در جریان جدیدترین تمرینهای بازیگران بر اساس فیلم نامه شنیده شده است یکی ازاحتمالا ت حضور گروه پسرانهٔ هفت نفرهٔ اهل کره جنوبی است.

که اعضای این گروه #جین #شوگا #جی_هوپ #آراِم #جیمین #وی #جونگ‌کوک ، در ترانه‌سرایی و تهیهٔ بسیاری از آثار خود مشارکت دارند.، احتمالا به جمع بازیگران سریال تاریخی آذین اضافه می شوند.

این سریال حدود چهار سال تحقیقات در مورد دوره ساسانیان « لباسها،خانه ها ، نوع خوراک ، نوع سلاحهای آن دوره، نوع قلعه ها ، نوع رفتار اجتماعی و فرهنگی در مناطق مختلف و… » شده است این مجموعه در پنج فصل که فصل اول ۲۰ قسمت می باشد.

بیشتر بازیگران اصلی و مکمل این مجموعه غیر چهره می باشند و با جدیدترین سبک آموزش بازیگری فیلم در جهان تمرین می‌کنند.

بر اساس فیلم نامه مجموعه در این مجموعه یازده کاندید بازیگر چهره ایرانی ، یک بازیگر روسی ، یک بازیگر بلاروسی ، یک بازیگر ترکیه ای ، دو بازیگر برزیلی و پرتقالی ، یک بازیگر هندی کاندید هستند که بازیگران خارجی به صورت آنلاین و نرم افزاری در حال تمرین می‌باشند.

این سریال بر اساس واقعیت‌های دوره ساسانی ساخته میشود گروه افتر افکت و کروماکی اگر به نتیجه برسند جهت همکاری در این مجموعه از ایتالیا دعوت میشوند برای همکاری.

سریال آذین مجموعه ای است بر اساس تاریخ فرهنگی و اجتماعی دوره واقعی ساسانیان ایران می باشد عباس صیادی در نظر دارد نوع ساختار مجموعه آذین را در سطح سریال تاج و تخت از لحاظ تکنیکهای ساخت و بازی بازیگران برساند و فیلم نامه کاملا ایرانی میباشد و بر اساس واقعیات نویسنده این مجموعه لاله گلرخ عربانی میباشد و در حال آماده سازی دکورها می‌باشند طبق صحبتهای عباس صیادی پتانسیل فیلم سازی ایران در سطح و حتی بالاتر از هالیوود میباشد فقط باید خود باوری را در بین فیلم سازان و بازیگران بالا برد و مسئولین زیربط همکاری درست و طبق قوانین ایران نه سلیقه ای همکا ی نمایند.

استاد عباس صیادی تهیه کننده وکارگردان وپژوهشگر آموزش بازیگری فیلم

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x