اجتماعی استان تصاویر

پایان ۱۵ سال زندگی مخفیانه قاتل مرد ۴۱ ساله در اصفهان

پایان ۱۵ سال زندگی مخفیانه قاتل مرد ۴۱ ساله در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

قاتل مردی ۴۱ ساله در شهر اصفهان پس از ۱۵ سال زندگی مخفیانه با چهره و نام های جعلی سرانجام در عملیات هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.
پایان ۱۵ سال زندگی مخفیانه قاتل مرد ۴۱ ساله در اصفهان
نخستین ساعت روز صبح یکی از روزهای تابستان سال ۱۳۸۷ شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و از وجود جسد مردی در خیابان جابر انصاری شهر اصفهان اطلاع می‌دهد که بلافاصله ماموران تجسس کلانتری و تیمی از کارشناسان اداره تشخیص هویت در محل حضور یافته و بررسی های علمی و تخصصی خود را انجام می‌دهند.
در ادامه با تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی مشخص شد مقتول یک مرد ۴۱ ساله است که پس از درگیری با یک جوان ۳۰ ساله دیگر بر اثر ضربه چاقو به قتل رسیده است. کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کردند اما چون این فرد از استان خارج شده و مدام محل زندگی خود را تغییر می دهد و هیچ ردی از خود برجای نمی گذاشت به همین دلیل تلاش کارآگاهان برای دستگیری وی با مشکل مواجه می شد.
جستجو برای دستگیری قاتل ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود توانستند قاتل فراری را که در یک ضایعاتی مشغول به کار بود شناسایی و این شخص پس از ۱۵ سال زندگی مخفیانه با نام های جعلی و چهره های متفاوت طی هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل شد.
متهم در برابر مدارک و مستندات و مستدل و محکم پلیس راهی جز اعتراف نداشت و به ارتکاب قتل مرد ۴۱ ساله با انگیزه اختلاف و خصومت شخصی اعتراف کرد و عنوان داشت شب حادثه در خیابان جابر انصاری با مقتول درگیر و با چاقویی که همراه داشتم یک ضربه به سرش وارد کردم و پس از اینکه او را به قتل رساندم از صحنه متواری شدم.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x