اجتماعی بین الملل تصاویر

آدمکُشی حرفه اصلی صهیونیست‌ها

آدمکُشی حرفه اصلی صهیونیست‌ها

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی: در برابر هر موشکی که به سمت ما شلیک شود، یک خانواده فلسطینی و تمام کودکانشان را خواهیم کُشت.برغم قساوت صهیونیستها، فلسطین مقتدر می‌ایستد
سخنگوی وزارت امور خارجه:اشغالگران طی ۲ روز حدود ۲۰۰ نقطه در نوار غزه را هدف گرفتند. عمده اهداف رژیم، اماکن مسکونی بود که تاکنون بیش از ۲۵ شهید و ده‌ها مجروح بویژه از کودکان و زنان برجای گذاشت.
برغم قساوت صهیونیستها، فلسطین مظلوم اما مقتدر می‌ایستد و شهادت برخی فرماندهان مقاومت، مانع پاسخ به رژیم نخواهد شد.‌‎
فلسطین و گروههای مقاومت آن متحد، مصمم و مجهزند و رژیم اشغالگر و ساکنان غاصب سرزمینهای اشغالی از جنایات فعلی خود همانند گذشته نتیجه‌ای جز شکست نخواهند گرفت، اما پایداری و مجاهدت ملت فلسطین در برابر متجاوزان، رافع مسؤلیت دولتها و ملتهای اسلامی در حمایت قوی و مؤثر از فلسطین نیست.
شهادت فرمانده واحد موشکی جهاد اسلامی
افزایش شمار شهدای غزه به ۲۵ نفر
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای از شهادت «علی حسن غالی» عضو شورای نظامی این جنبش و مسئول یگان موشکی خبر داد.
وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه به ۲۵ نفر خبر داد.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید حمله به ۱۵۴ نقطه در نوار غزه اعتراف کرد که گروه‌های مقاومت فلسطینی تا بدین لحظه ۵۰۷ راکت به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند.
در این بین ۳۶۸ موشک با عبور از پدافند هوایی ارتش اسرائیل به اهداف مختلف در فلسطین اشغالی برخورد کرده و سامانه گنبد آهنین تنها موفق به رهگیری ۱۵۴ راکت مجاهدین فلسطینی شده است.
جنبش جهاد اسلامی هشدار داد که ادامه بمباران خانه‌های فلسطینیان در غزه منجر به تشدید حملات راکتی به تل‌آویو و مناطق مرکزی اراضی اشغالی خواهد شد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x