پیام ابوالفضل فتحی نسب به مناسبت هفته کارگر

پیام ابوالفضل فتحی نسب به مناسبت هفته کارگر

ابوالفضل فتحی نسب، فرمانده قرارگاه مدیریت جهادی فرهنگی اجتماعی شهدای مقاومت، در پیامی هفته کارو کارگر را به عزیزان قشر کارگر تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

ابوالفضل فتحی نسب، فرمانده قرارگاه مدیریت جهادی فرهنگی اجتماعی شهدای مقاومت ، پیام تبریک هفته کارگر را صادر کرد.

متن پیام به این شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز ایران اسلامی در سایه عزم و تلاش مجاهدانه وخستگی ناپذیر بزرگ مردان و بزرگ زنان پر افتخار “کارگر” به عنوان موثرترین و کاراترین نیرو‌های محرکه جامعه، در فرایند تولید و اقتصاد کشور راهی می‌پیماید که فردایی شکوهمند را نوید می‌دهد.

کارگران دلسوز و متعهد همچون گذشته با تکیه بر پشتکار، خلاقیت و مبانی اعتقاد اسلامی در راستای تحقق شعار راهبردی ” مهار تورم، رشد تولید” استوار گام برخواهند داشت و بی تردید مصمم هستند تا در سایه مدیریت جهادی در کنار تلاش و هم افزایی کارفرمایان و کارآفرینان که همسنگران واقعی کارگران هستند، در تحقق منویات مقام معظم رهبری در این جهاد اقتصادی همت گمارند.

کارگر، همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی ) فرموده‌اند، ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است.

بنا بر این فرمایش باید با پشتیبانی از تولید، در واقع عزیزان قشر کارگر را تقویت کنیم ضمن آنکه ارزش والای کارگر در احادیث و روایات دین مبین اسلام به خوبی قابل بررسی است.

در همین رابطه حضرت امام صادق (ع) فرمودند کسی که برای تأمین معاش و مایحتاج زندگی خانواده‌اش تلاش کند، مانند رزمنده‌ای است کـه در راه خدا می‌جنگد.

ابوالفضل فتحی نسب در پایان این پیام خاطر نشان می کند: این جانب ضمن گرامی داشت هفته کارگر (۵ لغایت ۱۱ اردیبهشت ماه) یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت کش را ارج نهاده و سلامتی، سعادت و پیروزی هر چه بیش تر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، خواستارم.امید است کارگران دلسوز و متعهد همچون گذشته با تکیه بر خلاقیت و نوآوری در راستای تحقق شعار سال گام بردارند تا شاهد فضای کسب و کار و توسعه اشتغال پایدار برای فرزندان این مرز و بوم باشیم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x