اجتماعی بین الملل تهران چندر رسانه

پیام تبریک دکتردانیال سجودی معاون سیاسی انجمن سیاست خارجی فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

دکتر دانیال سجودی معاون سیاسی انجمن سیاست خارجی فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران درپیامی عید سعید فطر را به ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکتر دانیال سجودی پیام تبریک عید سعید فطر راصادر کرد.متن پیام به این شرح می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

عید صیام آمد و ماه صیام رفت / لطف تمام آمد و فیض تمام رفتشد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد / گرد غم گناه ز جان عوام رفت

ماه مبارک رمضان، ماهی که لحظه به لحظه آن را به خیر و برکت یاد می کنیم به پایان رسید. لحظه لحظه های افطار و سحر که درب های آسمان به روی عرشیان و فرشیان باز شده است؛ زمزمه های الْغَوْثَ الْغَوْثَ خَلِّصْنا مِنَ النّارِ یا رَبِّ، به سوگ نشستن شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)؛ شب زنده داری شب های قدر، جشن و سرور میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) لحظاتی است به یادماندنی از این ماه مبارک. وچه زیباست نزدیک شدن به عشق مطلق به خدای احد و واحد.

عید فطر پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان ماه اشک‏ها و لبخندها، رحمت‏ها و انتظارها، عفوها و استغفارها و فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خودِ گمشده انسان.عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.

عید فطر، آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن دوباره و بازیافتن خودِ گمشده انسان و روز پاداش گرفتن یک ماه بندگی و عبودیت خالصانه پروردگار است.

اینجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همه مسلمین جهان، از خداوند متعال، عزت، کرامت نفس و سعادت برایتان آرزومندم.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x