اجتماعی استان بین الملل تصاویر سیاسی

برقراری ارتباط پستی ایران با عربستان به زودی

برقراری ارتباط پستی ایران با عربستان به زودی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرعامل شرکت ملی پست:با احیای روابط ایران با عربستان، به زودی امکان ارتباط پستی ایران با عربستان به زودی حل می‌شود.
با توجه به اینکه ما عضو اتحادیه جهانی پست upu هستیم و جایگاه مناسبی هم در این اتحادیه داریم؛ امکان ارتباط پستی با تمام دنیا به جز سرزمین‌های اشغالی را داریم. حتی ارتباط پستی ما در عرصه بین المللی با کشور امریکا هم برقرار است.
در کشورهای پیشرفته سرانه پستی سالانه روی عدد ۶۰۰ است. یعنی به ازای هر نفر در این کشورها ۶۰۰ مرسوله در سال جابه جا می‌شود. در حالی که این سرانه در کشور ما حدود ۱۰ است. یعنی ما ۶۰ برابر در استفاده از پست، از کشورهای توسعه یافته عقب هستیم.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x