اجتماعی استان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی ورزشی

ساپینتو ۲ بازی محروم شد

ساپینتو ۲ بازی محروم شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

کمیته انضباطی فدراسیون: سرمربی استقلال به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه و تحریک عمومی در هنگام خروج از محوطه زمین مسابقه، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم که یک جلسه آن تا پایان فصل تعلیق می گردد محروم و به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.
باشگاه استقلال به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار عوامل تیم باید دو میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کنند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x