اجتماعی بین الملل تصاویر سیاسی

ارتش رژیم اسرائیل کشته شدن ۲ افسر خود را تأیید کرد / کار چه کسی است؟

ارتش رژیم اسرائیل کشته شدن ۲ افسر خود را تأیید کرد / کار چه کسی است؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :


سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل امروز یکشنبه بعد از انتشار اخباری مبنی بر کشته شدن یکی از افسران خود که گفته می‌شود در حوزه پهپاد فعالیت داشته، تأیید کرد که یکی از افسرانش به نام «میشل پرشت» کشته شده است.
بعد از این حادثه که شائبه ترور در آن وجود دارد، پلیس نظامی و پلیس رژیم اسرائیل تحقیقاتی را درباره این حادثه آغاز کردهاند.
منابع صهیونیستی مدعی‌اند که احتمالا مرگ این افسر در واکنش به خراب کاری اخیر در تأسیسات دفاعی و نظامی ایران در اصفهان بوده است.
همزمان با انتشار این خبر، رسانه های عبری به نقل از ارتش رژیم اسرائیل گزارش دادند که یک افسر دیگری به نام «اودلیاه تایتز» ۴۳ ساله اخیرا در تصادف کشته شده و احتمال می‌رود ترور شده باشد.گزارش‌ها از مرگ یک مسئول پهپادی رژیم صهیونیستی
خبرگزاری نیوز لیبانون: میشل بارشت افسر و مسئول برنامه ریزی، نظارت و تولید در واحد تعمیر و نگهداری پهپادها در پایگاه هوایی «تل نوف» اسرائیل کشته شده است.
برپایه این گزارش، سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل بدون اشاره به سمت و نام “بارشت” آورده است که یک افسر اسرائیلی ۴۳ ساله در نتیجه حادثه رانندگی در نزدیک شهر «رحوفوت» کشته شد. در همین حال، سایت الجریده نیز نوشت که به گفته مقامات صهیونیست، میشل بارشت ۴۳ ساله در حادثه رانندگی کشته شده است اما برخی منابع می گویند که به احتمال زیاد او ترور شده باشد.
خبرگزاریهای براثا و روسیا الیوم نیز از دیگر رسانه هایی است که این خبر را در سایت خود منتشر کرده اند. پایگاه «تل نوف» در شهر رحوفوت در سرزمین های اشغالی و در فاصله ۳۵ کیلومتری جنوب شهر تل آویو قرار دارد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x