وزیر امور خارجه بریتانیا هستن، کشوری که باعث مرگ میلیونها نفر در سراسر جهانه. ایشون توئیت زدن که به ج.ا گفته وحشیهایی که زندگی آدما براشون مهم نیست.چرا؟ / انگل ستان و وحشی بودن در تاریخ جهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
وزیر امور خارجه بریتانیا هستن،کشوری که باعث مرگ میلیونها نفر در سراسر جهانه. ایشون به ج.ا گفته وحشیهایی که زندگی آدما براشون مهم نیست.چرا؟چون جمهوری اسلامی تونسته یه ابر نفوذیشون رو دستگیر کنه و حکم اعدام براش صادر کرده.عصبانی باش آقای جیمز و از این عصبانیت بمیییر.
مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*
