اجتماعی استان بین الملل تصاویر سیاسی

مثلت استارات آشوب + عناصر نفوذی

مثلت استارات آشوب + عناصر نفوذی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

هروقت به تصاویر اغتشاشات و عکس شهدای این چند ماه نگاه کردید این سه چهره را به خاطر بیاورید و از مسئولان قضایی سؤال کنید که در برخورد با آنها چه کرده است؟
نیلوفر حامدی، خبرنگار شرق که خبر مهسا امینی را به ایران اینترنشنال داد تا مردم ایران، خبر مهسا امینی را برای اولین بار با تحلیل رسانه وهابی سعودی ایران اینترنشنال بشنوند.
دکتر مهدیار سعیدیان، پزشک عمومی و مدیر کلینیک زیبایی، شخصی که موضوع کذب ضرب و شتم از چهره مهسا امینی را تحلیل کرد و برای اولین بار تمام معاندین در رسانه‌های خود به واسطه ادعاهای این شخص، موضوع ضرب و شتم را گزینه‌ای قطعی به خورد افکار عمومی دادند.
امجد امینی، پدری که با دروغ‌های بی‌شمار پس از مرگ دختر مریضش، بیشترین امکان بهره‌برداری را به دشمنان ملت ایران داد. وی که دخترش را در کودکی برای عمل جراحی در سر زیر تیغ جراحان فرستاده بود، در گفتگوهای متعدد با رسانه‌های بیگانه، قسم خورد که دخترش هیچگونه بیماریی نداشته! و ادعا کرد که پزشکی قانونی اجازه مواجهه با جسد دخترش را نداده و دخترش بر اثر ضرب و شتم از دنیا رفته است.
اما در کنار نقشی که این سه نفر به صورت ویژه در آشوب‌های داشتند، باید اشاره‌ای کنیم به عناصر نفوذی که در بزنگاه‌ها به این آشوب‌ها تنفس مصنوعی دادند. هنوز این سؤال باقی است که جرا برخی فیلم‌ها (از جمله فیلم عدم ضرب و جرح مهسا امینی یا اعتراف پدرش در بیمارستان مبنی بر عمل جراحی دخترش در کودکی) با تاخیر منتشر کردند؟!

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x